Önskeinlägg - mina sporter

Ridning, hmm... Började rida när jag var 9 år... På ponnyridning... Varje lördag åkte jag ut till stallet och red i ungefär30 minuter. Kort tid men så sjukt glad jag var efter det!! Jag önskade oftast Castillo om jag komme ihåg rätt? Och min syster Bolero, vilket va lite kinda wierd för jag var mindre än henne men red ändå på en större häst, haha.. :) efter att jag tidigt där i typ ett år kanske, började jag rida i en nybörjargrupp på tisdagar. Där red jag fram till ungefär 2010 men sen började mamma jobba sent och då kunde jag inte komma ut till stallet själv... Fanns en passande grupp på lördagar så jag bytte dit! Sen var vi för få i min grupp så vi fick flytta till söndagen. Där har jag ridit i ungefär ett år snart! Men ny efter sommaren ska gruppen splittras ut på olika dagar... 
 
Fotboll då! Vet inte riktigt när jag började i ett "riktigt" lag. Kanske 2009 eller något. Spelar fortfarande fotboll två gå ger i veckan + match! Men just nu är det break... Skönt... Men har en match kvar.. ;) innan spelade jag mittback men nu är jag uppflyttad på mittmitt, vilket är mycket MYCKET roligare :) det går inte så bra i serien, men det är roligt ändå... Ibland känns allt skit men annars är det 99.9%! 

Kommentarer
Postat av: Linnea N

Varför började du rida då? ;)

2012-06-19 @ 21:42:10
Postat av: Anonym

Varför gör du inte en egen design?? -.-

2012-06-19 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0