skolavslutningen

eftersom det känns lite speciellt för mig att sluta *an och hela klassen splittras till nästa år, ska jag skriva ett lite inlägg om skolavslutningen! ♥

På morgonen gick jag upp vi ungefär 8,00. duschade och torkade håret, plattade det och gjorde lite lockig längst fram i lugget på båda sidorna. sen åt jag. gick och tog på mig min vinröda klänning, hudfärgade tights och jeansjacka. men tog av mig den sen för det blev så tjockt och varmt eftersom vi va inne fortfarande. sen gick jag och borstade tänderna och sminkade mig. sen tog jag fram mobilen och kollade där lite tills det var dags att åka. då tog jag på mig jeansjackan och mina skor! sen kom mormor och då åkte vi med henne :)

när vi kom in till kyrkan såg jag Sara och Inanna så jag gick till dom, sen kom det fler och fler ;) vi fick stå utanför och vänta ganska länge, i typ 15-20 minuter. sen fick vi gå in och på bänkarna in mot huvudgången i mitten fanns det lappar där det stog vart klasserna skulle sitta. vi fick sitta längst bak av alla klasser.. -.- men såg ändå. först sjöng särskolan, sen fem klasser till sen sjöng vi. Vi sjöng Himlen Är Oskyldigt Blå. jag sjöng första versen med rebecka och olivia.
efter sjöng hela min klass den blomstertid nu kommer. vi fick stå på scen och göra det :) efter avslutningen kom alla studenter och ville in i kyrkan, dom var verkligen inte tysta! ;) Så vi fick gå ut och hela klassen samlades på en plats och sa hejdå till alla, vi tog lite kort och ja... jag gav en resent till eivor, det var MERCI choklad. det var mammas idé <3 bra idé :D eivor blev jätteglad, haha xd jag har massor av bilder, tänkte lägga up dom här men har dom på mobilen. sålänge har jag dom som pappa tog med digitalkameran. ♥
SOOOMMMAAARLLLOOOVV HERE I COME! :D

jag längst till vänster ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0