sunday

idag är det söndag, och har ridning om ungefär 2 timmar! ska åka härifrån vid halv fem för vi ska hämta Alexandra också! Hennes blogg (som hon delar med alva) kan ni hitta i min spalt här till höger, det står Alexandras & Alvas blogg ♥! klicka där, en väldigt läsvärd blogg! 

hade fått in lite kommentarer som jag tänkte svara på HÄR! kommentarerna var skrivna på www.hotspot.devote.se, som då va min förra blogg. men nu har jag äntligen fått knas på designen ;) så fortsätter här! <3 ska försöka att få koden till de gula smilisarna som man kan lägga in. sidan dom fanns på har tagits bort, surt! :( men går väl lika bra utan?

ídag är det ridning, som jag skrev. hade reflex förra gången , hoppas självklart på honom idag igen, eftersom jag valde honom förra gången! Han är ny favorit, men lite svår att rida på. han är så stor, känner mig liten på honom! han är 5 år, inte alls gammal. men han är supermysig i boxen och snäll när man sätter på sadel + träns. ♥ det krångliga är att han har två gummiringar på betten som han ska ha på varsin sida på bettet. men det går bra. sen ska han ha benskydd på alla ben också. han är så fin! <3

nu ska jag göra iordning lite till, sen bara vänta tills klockan är halv fem... innan jag åker ska svar på kommentarerna komma! :)

random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0