svar på tal 1 - 2012


Väldigt dålig kvalitet när mna laddat upp den på blogg men jag skriver väl kommentaren också då!

Emme om "Smiley":
vill du göra ett länkbyte? 
visst, men inte idag

sandra ;) om "facebook":
haha, din blogg är alltid lika rolig att läsa, skitbra :D♥
tack sandra, din och alvas finns med i min länkspalt här nere! ;)

Sandra ;) "youtubekanal! ;)":
Jag tror det, så får vi väll lite och titta på vi läsare med :D men kan du inte lägga ut en film när du rider någon gång? :D
ja, jag har gjort en. heter TheMalins13 tror jag.. men kan lägga upp ett inlägg om det nån gång, har dock inte lagt upp någon video än. tänkte att ni skulle få lnska (alla läsare)


Elin Holgersson om "facebook":
fin blogg malin :)
tack!

AL-iceCreamLovers om "youtubekanal! ;)":
JA!
TheMalins13
skulle va kul om du ville kolla min blogg! :)
http://daysofdreams.devote.se/  har kollat, fin blogg! här fick du en liten länkning med ... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0