svar på tal

Sol, finnaly!!
Alva:
Hur många grader är det hos dig? :) här är det 13 bara!!o: just nu är det väl kanske 20
 
ruta
Inanna:
Du är inte ensam om det, man ba neeej jag har en ruta på denna tröjan,, hahahha :p <3 paniik! :D
Hanna:
Vda är det för något? man har ju en lapp inne i tröjan som visar storlek, och den är ju fastsydd, ellerhur? sömmen syns på utansidan och om den är formad som en ruta, får man slå personen i ryggen :/
Lollo:
Neeh? Va e de för något???? ^
 
Önskeinlägg - mina sporter
Linnea.N:
Varför började du rida då? ;) min kusin tror jag!! ;) eller hon red sen åkte jag och provade där hon red.
Anonym:
Varför gör du inte en egen design??-.- vet inte hur man kodar och de färdiga designerna är sjukt fula! ;)
 
Påväg hem
Anonym:
Varför köpte du det inte? Vilket va det då??? Asså korkat att lämna tillbaka det kanske inte fick? :) ett ljusgrönt!!...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0