Tävlingar

Har inget och göra. Bloggar från mobilen men INTE från appen utan från internet. Det laggar jättemycket så man kan säga att jag kämpat med detta inlägget... Men har ju inget att göra så jag står ut med det. Nu ska jag skriva ett långt inlägg. Vet inte om vad så det får bli en liten suprise! ;)
-
SIdan laddade inte klart så jag skriver vidare här. 

Tävlingar? Jag har tävlat 4 gånger än så läng.  Detta handlar alltså om ridningen. ;) första gången hade jag Holger, andra Holger igen och dom två sista Chicago! Holger var superduktig och hoppade allt, Chicago lika så. Men Chicago kan bli väldigt snabb och man känner att man inte har kontrollen hela tiden! Men jag brukar fixa det bra ändå :) han hoppar mot allt man styr emot och har jättebra hoppteknik. Holger har jag inte så mycket att säga om. Kommer inte ihåg så mycket med honom. Han snurrade runt i boxen när man skulle ta fast honom och när man väl fått på grimman skulle han bita och nafsa på en. Likdant när man borstar särkilt under magen. Han hade rosa vojlok, den enda som hade det i stallet. Jag tror faktiskt att det hänger ute på låtsas hästen...! Han var mjuk att rida och verkligen en toppen häst när man lärt känna honom. Men sen blev han såld (?) (uthyrd?) och han är i te kvat på ridskolan mer ;( saknar honom! 

Tävlingarna jag varit med i är hopptävlingar. 60 cm 2 gånger. 50 en gång (första gången) och 70cm på en ;) har fått rosett alla gånger! En lila och tre blå <3 vill börja tävla på högre höjder, men nu är det uppehåll över sommaren och det ska jag tänka på igen efter lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0