Hej IGEN!

Såg att mitt tidsinställda kom nu?!?! Sent ... :o men det blev väl nåt fel. ;)

Igår hade jag ridning. Fick Hampus, var ganska bra och rida! Har ridit på han kanske tre eller fyra gånger innan..? Vi övade bakdelsvändningar och lite såntdär. Första lektionen vi har i parkeringhagen! Så jobbigt att hästen vill äta hela tiden haha :D men Hampus gjorde det inte. Kanske en gång eller såååå
Igår var ju Gabriella med mig också. Tror hon tyckte det var roligt, hon sa till mig att hon också ville rida! Vi får väl åka ut på nån lördag med både Gabriella och rebecka. :) båda vill ju rida...

Om två veckor är det hoppvecka och man fick önska tre hästar. 10,8,2 önskade jag.. Chicago 10, Royal 8, Benito 2.

FRÅGESTUNDENS SVAR KOMMER IDAG :) Håll utkik! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0