ni har fortfarande chansen...

... att fråga vad ni undrar över! svaren kommer någon gång på början av veckan. ska inte göra det idag och imorgon hinner jag inte för jag har match + ridning (som jag har nästan varje söndag nuförtiden!!). eftersom serien har börjat och matcherna oftast är på söndagar då alla är lediga :) men jag klarar av båda, bara det att jag är trött dagen efter.. alltså på måndagar dagen allt verkligen är jobbigt på riktigt i skolan! lång måndag .. so what,,
jag känner att jag lägger sjukt mkt energi på en video till er! inte på mig utan på chicago och mig (haha okej då, jag är med) när vi tävlade för typ två tre veckor sen.. eller det kanske va längre än så. det var på sportlovet iallafall tror jag :O en video med ca 30 bilder där jag hoppar på C. ♥ han är verkligen SÅHÄR bra att hoppa på! men kanske inte blir något av video tillslut för jag orkar inte mer nuu. ;) men jag ska försöka
hoppas mamma kommer hem snart så att vi kanske kan prova ut mina nya skor från Hööks. kommer ni ihåg att jag skrev att vi va och kollade men att dom var slut i min storlek? yeah ;) nu har dom kommit alltså och jag vill ha dom NUUUUUU :D
 

Kommentarer
Postat av: TildeP

Fin blogg du har ;) !!!!

2012-05-05 @ 15:49:59
URL: http://tildepassin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0