ridning imorgon

yesbox :) före det är det hästens dag som jag ska gå på med rebecka om hon kan, annars åker jag själv! ska ha med kameran så det blir nog några bilder, kommer upp här på måndag eller tisdag! lovar, om jag har fått in bilderna och allt ♥

idag har jag fikat klockan 10 ungefär, sen åkte vi och köpe godis. det blev en 100 g chokladkaka från ICA. inte marabou, någon annan konstig, men SÅ god! den är redan slut, har lite ont i magen..

jag har inte bara ont i magen, också i knäna, smalbenet, axeln, höftbenet och ansiktet. vet ni varför? JAG RAMLADE. halkade på en sten, hoppade snabbt över till en annan (en reflex jag fick..). halkade ner med benet på den stenen, högra knät rakt på en annan sten, höften på en sten, huvudet på en sten, och ansiktet liksom trycktes ner i sanden, där det låg decimetertjocka små stenar. aj som ***! så har svårt att böja och sträcka ut mitt högra knä, blir inte mycket spring för mig :( har blåmärken brevid och under knäskålen, och det är svullet. tycker mycket synd om mig själv...

bortsett från det är jag HELT OK! längtar till hoppveckan, önskade chicago royal benito. alla i min grupp önskade royal, en chans på tre att jag får han. men jag var den enda som önskade chicago tror jag, hoppas jag får honom <3 annars får jag väl benito :D

har inget mer att skriva, ledig onsdag, torsdag, fredag. kristerhimmelsfärdhelgen! stavning . räkna med fet uppdatering! :)

kolla va söt kossa ... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0