sommaren är på g!

rubriken... ;)
sommaren är verkligen påväg en feeling jag får.. smygstartade ju med kortbyxor igår eftermiddag, då det var 23 grader här! har haft dom idag, efter första lektionen. vid halv 10. idag är det torsdag och vi har tre lektioner + idrott i skolan! svenska - svenska - idrott - lunch - slöjd. bättre dag än dom andra _lungt_! håller ju på med ett vojlok på slöjden, rött blev de! är klar nästa vecka eller veckan efter det :) bild kmr!

imorgon är det fredag, blev ju inte en hel vecka för var ju ledig måndag och tisdag. om två veckor är viju lediga onsdag torsdag fredag? Tror jag, annars är det vara torsdag & fredag. kristehimmelsfärd helgen, stavning DÄR! ledig igeen :D

ni skulle fått bilder på lite allt möjligt, men det går inte att importera bilderna från mobilen så dom får ni någon annan dag.. behöver verkligen ta bort bilderna annars, har typ 600 bilder och det går inte och filma mer :( ska se om jag kan fixa det nu, sålänge får ni vänta på nya bilder, kommer från mobilen isåfall! men nu får ni nöja er med en på mig och >chicago< på tävlingen! ni har nog sett den innan.. ;)
image description
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg du har!

2012-05-03 @ 22:51:58
URL: http://matildahoolmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0