svar på tal 4

Postat av: Olivia
- om du fick en häst, vad skulle du döpa den till då? =) dumle, phu, nasse kanske !?!?!
- vad har du helst på dig en varm sommar dag? bild? =) kortbyxor (ljusblå elr mörkblå) med ett fint linne!
- Vad har du för "wanties" just nu? =) många... kanske kommer wanties inlägg senare
- Vilken är din favorit hästras? araber
- Favoritfärg?  röd, ljusblå, lila, vit
- Vilka bloggar följer du? www.ponnyers.blogg.se kollar jag nån gång i veckan. har ingen annan..
- Vad är det bästa med din blogg? tkr min design är ganska fin, lyckad!!
- Hur många besökare har du /dag? 30-120
- Vad skulle du göra om du fick 10000 kronor? spara så jag kan köpa en HÄST!! :)
Kramis Malle Balle :** <33 kram
Postat av: Frida
Vad skulle du göra om du fick 5 kr ? spara tills jag får mer pengar
Tinker eller islläning ? tinker, tänk dig den som dressyr häst..
Postat av: julia
sommar/vinter: sommar
häst/hund: båda
favorit hästras? araber är sjuuukt fina ;)
Postat av: Majaaa ;)
Har ingen fråga, men HEJSAN dåda, du är bäst! :* haha tack maja ♥
Postat av: Majafolkesson
Favvohäst?  chicago, valdo, royal
Postat av: .Alexandra H
Gillar du mej ? (a) aa
Pösss :*
Postat av: Moa
Fotboll eller ridning? ridning tror jag faktiskt..
Din bästa vän? många, ingen speciell
Har du månadspeng/veckopeng? Isf, hur mycket? måndaspeng, 200-350
Är du kär? nej
Har du kille? nej
Varför började du blogga? skulle prova en gång, sen blev det att jag fortsatte eftersom jag började med fler saker jag kunde skriva om! 
Hur kom du på namnet "smackk"? tänkte på något med hästar. man smackar ju på hästen när den ska gå framåt. smack var inte dledigt så det fick bli smackk!

lite frågor <3 tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0