Bilderna & filmerna

 
Hej! Jag har fel dator att lägga in bilderna på, min syster har den andra. Bilderna kommer KANSKE ikväll, annars imorgon. Filmerna kommer nog också imorgon, inte idag iaf! Det var en kul dag, dock var den ganska kort. Trodde den skulle vara längre? Kom hem ca 1... Kul va de ;)
På onsdag får äntligen jag sitta på hästryggen! Vi har hoppvecka snart, så den hästen jag får imorgon hoppar jag på! Jag önskade Royal. Chicago och Castillo. Chicago va fett längesen och han är ju bäst! Så honom hoppas jag på. Tror jag får honom eller castillo, för royal är med på lektionen före (vuxna) och jag tror chicago är för liten för de. ;) Blir nog 70-80 på banan sen. längtar!
Sen ska jag ju anmäla mig till hoppning snart, men har liksom inte kommit igång än, och förra hopplektionen var en madrömm HAHA! hade cheenook och vi hoppade halvt studs. Sjukt lätt hinder combo men seg häst... Var ju avundsjuk på de andra som kom över hindrerna utan att komma i värsta slö farten och lhade en häst som lyfte ALLA FYRA hovarna... haha cheenook är så klumpig, ser ut som en bäbis (aw) och är pigg. Men inte mellan hindrerna. Mys häst! <3
 
Imorgon är det dags för skola igen... Bra/dåligt? Vet inte vad jag ska tycka.. Är hur sliten som helst efter tränmingen i lördags och vill bara brumma fram i min snygga bil igenom korridorerna och ha andra som hämtar böker osv?? (som jag inte har... än). Men det är konditionstest imorgon, och det är väl ett +. Men kommer inte kunna andas efter.
 
Kommer godnatt inlägg senare, nu ska jag forts'tta att dunka musik, och öva lite på läxan tills imorgon (som tur är e det inte något jag måste få in i huvudet... men tills onsdag = 25 frågor, tjoff in i hjärnan! ;)) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0