Ridlektion

 
Igår hade jag Castillo! En ponny! Eftersom det är hopp vecka nästa vecka så hoppade vi och övade på sprången och att ta lite snävare svängar! Det gick jätte bra, castillo är ganska seg men fick igång honom så det gick super! vet inte hur högt man får hoppa nästa vecka? men jag önskade iallafall 75-80. hoppas jag får det! Men känns jättebra!
 
ridlektionen: vi värmde upp självständigt i alla gångarter! sen hoppade vi fram på alla hinder. en oxer på lång sidan och två räcken snett igenom åt båda hållen! sen blev det en bana som vi hoppade 2 ggr var! inte mycket mer och säga, castillo är bäst! :) 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej,
Jättefin blogg! :)
Rider du ofta?
Klicka gärna in på min blogg när du har tid :)

Svar: fortsætt kika in på min blogg @ www.ponnysits.blogg.se
Jenny Wallin

2012-10-28 @ 16:09:44
URL: http://teametella.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0