Tävlingar 2012

 
2012 är snart slut och har inte trävlat mycket. Men nu november december ska jag va med i 3 tävlingar iaf!
Julklappshoppning, någon gång i november. ska anmäla mig! På en julklappshoppning hoppar man en bana och är utklädd till något som hör till julen! kuul :D
Dressyrtävling, klubbdressyr. Man rider ett program! och frå poäng i %! (?)
Hoppvecka. Är inte er "riktig" tävling, men men hoppar bana som man gör på vanlig tävling. INGEN rosett eller pris!
 
det vill jag vara med på (hoppvecka är om två dagar, tagga! Har Castillo, skrev att jag ville hoppa 80 cm... NERVÖS! aldrig hoppat det på castillo innan...)! Men vi får se, ska iallafall anmäla mig till julklappshoppningen!
 
Nu ska jag fortsätta städa. Kommer mer uppdatering sen. PUSS :)
INTE KUL ATT STÄDA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0