Upp tidigt imorgon

 
Om man nu kan räkna halv 9 som tidigt ;) Vendela fråga om jag ville va funktionär. Efterbliven som jag är fattade jag inte vad funktionär var först? Men när hon sa det kom jag ihåg.Vet inte vad jag ska göra än. Får reda på det imorgon! Jag ska inte stå funktionär hela tiden, utan kanske några starter, vet faktiskt inte hur länge? Men ska fota några också. Någon som vill att jag ska fota? 
Så mamma skjutsar ut mig och sen åker de nog till mina kusiner som bor där. Sen kommer de och hämtar mig!
Kommer nog uppdatering imorgon. Ska göra några tidsinställda nu så ni blir inte helt utan uppdatering!
Men nu ska jag kolla på tv lite till, sen sova. Huvudet & magen gör ont. Hård träning jao! PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0